לצלם באהבה – פוסט תודה

את שתי התאומות המתוקות האלה, נועם וליה, אני מכירה כבר שלוש שנים, ולא היתה מאושרת ממני כשהן הגיעו לסטודיו שלי (מקווה להפוך זאת להרגל),

בפעם הראשונה, ערכנו צילומים לשתי האחיות המקסימות יחד ולחוד, במטרה, שלדעתי גם הצליחה לתפוס את הייחודיות של הקשר ביניהן ושל כל אחת בנפרד, על הדרך, גם ליה הצטלמה בתחפושת המיוחדת שלה לפורים.

בפעם השניה הן הגיעו במטרה לעשות טוב למישהי אחרת, לשירלי, המקסימה והלבבית, החונכת של ליה, יחד הנצחנו במצלמה רגעים מיוחדים של אהבה שלא תלויה בדבר, ומלווה בצחוק, שובבות והרבה "ביחד".

הנה כמה מהתמונות שהצלחנו ליצר, חבל שאי אפשר להעלות את הכל....

תודה רבה מקרב לב לכן, קרן, נועם, ליה ושירלי על השמחה שיצרתן אצלי בסטודיו ובלב.

הפעם השניה...

עד הפעם הבאה...


המדריך המלא לצילומי ניובורן מוצלחים מעניין אתכם לקרוא עוד ?

המדריך המלא לצילומי ניובורן מוצלחים

מתי הכי נכון לתאם צילומי ניובורן ומה חובה לארוז בתיק לסטודיו? המדריך המלא לצילומי ניובורן בסטודיו גיל לוין השבועות הראשונים לאחר הלידה עוברים כהרף עין. התינוק הקטן שלכם משתנה מדי יום, ורגע לפני שהוא גדל, כדאי לעצור את הזמן ולהנציח את הרגעים החד-פעמיים האלו באמצעות צילומי ניובורן מקצועיים. הורים טריים רבים חוששים לצאת מהבית עם תינוק […]להמשך קריאה


X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545

×

אנו משתמשים בקבצי Cookie, השייכים לנו או לצדדים שלישיים, למטרות שונות, לרבות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך, להציג מודעות או תוכן מותאמים אישית ולנתח את התנועה באתר שלנו.
עם המשך הגלישה באתר זה, ניתנת הסכמתך לשימוש שלנו בעוגיות לפי מדיניות הפרטיות.